miningoskar Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 wine är ett program till linux som gör så att du kan köra windows program. Men det funkar inte med alla program. men du kan nog köra det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 ok tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 fett najs alltid undrat vad det är, tak!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Har hört om det före men tack vare din fenomenalt målande beskrivning känner jag mig nu hel som människa. Jag vet äntligen vad wine är. Jag tackar dig vän från djupet av mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miningoskar Skrivet 18 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 tack för all den bra responsen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Jag kan redan nu säga att jag helt ärligt ser fram emot fler trådar från din sida miningoskar. Mycket bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Jag instämmer med dave, dina trådar förklarar så bra, du borde göra en Linux FAQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Fin tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Tack, det har hjälpt :) Fick inte igång Spotify, men nu har jag fått igång de :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.