miningoskar Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Om du har en gammal dator som kör segt så finns det ett snabbt alternativ 1 installera linux recomenderar ubuntu 2 ta över textu document och musik och sånt du vill behåla 3 gå in på windows och ta bort allt onödigt shit 4 avinstallera windows installera allt du behöver tex java flash player du behöver inget virus program eller spyware linux har bättre försvar mot sånt än windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 (redigerat) Vad gör man om man har en dator med linux som är seg då ? Redigerat 19 Augusti 2012 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Vad gör man om man har en dator med linux som är seg då ?Omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Vad gör man om man har en dator med linux som är seg då ?Då har man lyckats med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Jag gillar denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 (redigerat) Tack ännu en gång miningoskar. Redigerat 19 Augusti 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Helt rätt miningoskar! Än en gång har ditt skarpsinne spikat ihop ännu en slagkraftig tråd. Tur att min dator inte är seg så att jag slipper avinstallera Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Du är riktigt klipsk du, tack så mycket för denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Hämta klister! Den här tråden borde klistras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 försökte att installera ubuntu (10.04), på farmors gammal dator, Pentium II 800Mhz 256 MB Ram nVidia TNT 2!!! det startade inte äns D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 (redigerat) försökte att installera ubuntu (10.04), på farmors gammal dator, Pentium II 800Mhz256 MB RamnVidia TNT 2!!! det startade inte äns D:Just Ubuntu kräver minst 512mb ram. Lubuntu skulle du kunna prova. "Light ubuntu" kan jag tänka mig att det står för och ska funka bra med 256mb ram. Linux i sig kan fungera på så lite som 16mb och säkert ännu mindre om man skär ner det. Redigerat 20 Augusti 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 20 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2012 Just Ubuntu kräver minst 512mb ram. Lubuntu skulle du kunna prova. "Light ubuntu" kan jag tänka mig att det står för och ska funka bra med 256mb ram. Linux i sig kan fungera på så lite som 16mb och säkert ännu mindre om man skär ner det.Lubuntu står för LXDE ubuntu om jag inte minns helt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.