Epixa Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 WTF är detta ? kan någon svara på detta? https://maps.google.se/maps?q=59.207225,17....=19&iwloc=A det är i mariefred i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 Jag kan säga så mycket som att det inte är ett UFO iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Förutsatt att det flyger skulle jag i nuläget kalla det ett UFO efter ordets strikta innebörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Jag håller med Dave37! Så mycket kan jag säga. Dock ser det ut som ett UFO. Man måste gå efter ordets innebörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 31 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Ett ufo är det nog kanske inte från rymden då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Förutsatt att det flyger skulle jag i nuläget kalla det ett UFO efter ordets strikta innebörd.Det skulle kunna vara ett ULO eller nåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.