Proccito Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Två EMC-flowers är uppsatta nu, och börjar bygga upp min tredje. Bilder får ni när jag kommer hem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Skulle det inte vara roligt med fresh restart. Jag menar om du börjar lira, vad i världen har du tänkt att göra då ^^Kan göra en ny värld :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Kan göra en ny värld :P .Skulle vara nice! Vi kan bestämma en tidpunkt och dag då alla loggar in samtidigt och går åt separat håll =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Skulle det inte vara roligt med fresh restart. Jag menar om du börjar lira, vad i världen har du tänkt att göra då ^^Åh det finns alltid något att göra, bygga, automatisera. Det är ju minecraft liksom. Skulle vara nice! Vi kan bestämma en tidpunkt och dag då alla loggar in samtidigt och går åt separat håll =Dimo borde vi köra två och två åtminstone, om alla kör själva blir det drygt, allt tar så lång tid i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 Åh det finns alltid något att göra, bygga, automatisera. Det är ju minecraft liksom.imo borde vi köra två och två åtminstone, om alla kör själva blir det drygt, allt tar så lång tid i början.Antar att det skulle funka. Jag kommer dock inte kunna vara speciellt aktiv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2012 (redigerat) Parvis kan nog funka, för då kan man lära sig av varandra ;) Detta är vad jag har gjort när jag väntade på att min EMC ska produceras. Inspirerat, även detta, av sjin och sips men jag utökade det lite. Redigerat 8 Oktober 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2012 Antar att det skulle funka. Jag kommer dock inte kunna vara speciellt aktiv :PNä samma här, jag måste plugga ca 9h/dag i åtminstone en vecka nu för att förbereda mig för tentor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2012 Klar med LV-Solar array fabrik :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 Klar med LV-Solar array fabrik :D .Najs :D Får väl börja med något liknande, fast för något jag behöver :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2012 Okej, vem tog grejer från mig? Och jag vill veta vad personen tog, samt varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2012 Okej, vem tog grejer från mig?Och jag vill veta vad personen tog, samt varför.Ni kör asså på servern? Har ni startat om servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2012 Ni kör asså på servern? Har ni startat om servern?Nae det vill jag inte säga.Dave37 och Loopen har ganska mycket, så jag tvivlar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg