Lander Skrivet 10 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2012 (redigerat) Var faktiskt en föreläsare som tog upp den där sidan idag. :PCoolt, vad läser du för något? :)och vad tog föreläsaren upp angående sidan? Fick du ut något av testet tyckte du? Följdfråga. ;)Vet bland annat nu att jag inte bär på några genetiska defekter och har lägre chans för de flesta genetiska sjukdomarna.Tycker inte deras genetiska sektion är så jätteutvecklad men skickar man sin textfil (den jag tog upp tidigare), till olika initiativtagare av genetiska projekt kan man få fram en massa fler rolig fakta om sin släkts historiska ursrpung. men annars så, ja jag är väldigt nöjd :) Redigerat 10 Oktober 2012 av Lander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 11 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2012 Coolt, vad läser du för något? :)och vad tog föreläsaren upp angående sidan?Läser till läkare, hade en föreläsning om Genetik. Föreläsaren drog den gentekniska utvecklingen lite snabbt och tog upp sidan som ett exempel på hur enkelt det idag är att gentesta sig. Det är ju ganska dyrt, men ska helt klart göras någon när jag har pengar över. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 17 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2012 Läser till läkare, hade en föreläsning om Genetik. Föreläsaren drog den gentekniska utvecklingen lite snabbt och tog upp sidan som ett exempel på hur enkelt det idag är att gentesta sig.ah nice :) Måste däremot förtydliga det jag sa med att deras genetiska sektion inte var så jätteutvecklad. Jag menar då delen om sitt biologiska ursprung och inte den angående sjukdomar, hälsa osv. Det är ju ganska dyrt, men ska helt klart göras någon när jag har pengar över. :)gör så :) kostade bara runt 1100 då jag beställde med frakt inräknat. Dyrare nu eftersom en viss prenumeration förut var frivllig men är nu inräknad i ursrpungspriset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jorgen44 Skrivet 12 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2015 jeg fikk 137 poeng på www.iqtestsidan.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.