5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Eftersom det fanns en liknande tråd förra året tänkte jag det vore bra med en tråd för fuskas julkalender i år med. Det gäller alltså denna julkalender: http://www.fuska.se/julkalender/ Här är det alltså tänkt att vi kan diskutera fuskas julkalender och kanske visa glädje när vi fått något riktigt bra i en lucka, eller skriva av oss om det känns som vi är otursföljda som inte fått något vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag börjar fan fundera på om du inte är betald av admin för att göra reklam för honom och sidans funktioner... Du dyker bara upp i samband med något som admin har gjort och du tar alltid hans sida. Jag har inte köpt kalendern, helt meningslöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag börjar fan fundera på om du inte är betald av admin för att göra reklam för honom och sidans funktioner... Du dyker bara upp i samband med något som admin har gjort och du tar alltid hans sida. Jag har inte köpt kalendern, helt meningslöst.Jag är inte så ofta på fuska, och när jag väl är på fuska brukar det mest vara i gruppforumen. Men nu när något som julkalendern dyker upp kanske det kan bli något intressant att diskutera i vanliga forumen också, då det verkar som många brukar köpa fuskas julkalender. :)' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 många? det är bara 10 aktiva på sidan? och vem fan vill ha 50 FM och allt annat småbös man vinner, vad fan ska man göra med 50 FM på fuska nu för tiden? FM är mer meningslösa nu än än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Tänk på tonen, David. Det är ju trots allt adventstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag är en stolt ägare av årets kalender! I första luckan fick jag det antika föremålet FuskaVIP och kan därav ha en fin bild i min signatur. Jag ser fram emot vad som döljer sig bakom framtida luckor. Jag önskar att denna tråden inte blir som förra året där alla bara gick in varje dag och skrev vad de fick för någon liten grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Woho! 50 fuskamynt :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag är glad vinnare över tre dagars FuskaVIP. Stackar det om jag vinner mer FuskaVIP inom de närmaste tre dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag är glad vinnare över tre dagars FuskaVIP.Stackar det om jag vinner mer FuskaVIP inom de närmaste tre dagarna?Oj, en sån stor signaturbild. Gränsen verkar vara ändrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Och jag fick inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Va? Finns det en chans att man inte får någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Va? Finns det en chans att man inte får någonting?Japp för jag fick då inget iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.