knark Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 3 Dagars Fuska VIP igår och 1 dag till idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 December 2012 Rapport Dela Skrivet 3 December 2012 Ska det verkligen vara såhär? Man ser ju ingenting. Jag ändrar hellre i URL'en än att sitta och försöka leta upp rätt siffra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 1: 1dags FuskaVIP 2: 4dagars FuskaVIP 3: 100fm 4: inget! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 3 Dagars vip till! Synd jag inte har någon användning av den ba :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Äsh, det här blev en list-tråd i år igen :( Jag vill inte veta hur många fuskamynt och vipdagar ni alla har vunnit. Posta något intressant istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Äsh, det här blev en list-tråd i år igen :( Jag vill inte veta hur många fuskamynt och vipdagar ni alla har vunnit. Posta något intressant istället.Vad ska du göra med din Fuskavip du vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Vad ska du göra med din Fuskavip du vunnit?Bild i signaturen! Jag har längtat efter det sen jag hade det förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 December 2012 Rapport Dela Skrivet 4 December 2012 Bild i signaturen! Jag har längtat efter det sen jag hade det förra året.Se om du får totalt 365 dagars Fuska VIP så håller det sig till nästa gång ;) Förresten så tänker jag inte köpa, då mina pengar inte räcker till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2012 Rapport Dela Skrivet 13 December 2012 Det är ingen fara, men jag tycker att det borde stå med.Från infon: "Skaffar du julkalendern så kommer du att kunna öppna en lucka per dag fram till och med julafton. För varje lucka du öppnar så kommer du att kunna vinna FuskaMynt samt FuskaVIP. Dessutom kommer vi att ha några specialvinster på julafton." Tycker det framstår ganska tydligt att det finns en chans att vinna, och att det inte är garanterat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Vad fick ni i lucka 24? Bara 300fm för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 December 2012 Rapport Dela Skrivet 23 December 2012 Jag fick 500 fm bakom lucka 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 24 December 2012 Rapport Dela Skrivet 24 December 2012 200fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.