JJespeRR Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Hej jag tänkte att vi kunde ha en liknande tråd i Android forumet där man kan posta sina hemskärmar på sin Android. Launcherpro installerades pga att jag hade det på min Xperia X8.. Telefon: Samsung Galaxy S3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 Måste det vara android? De som har apple produkter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 26 December 2012 Rapport Dela Skrivet 26 December 2012 ser inte alla iphones likadana ut? HtC Incredible S mit Cyanogenmod 7.2 und Golauncher mit eine tema mit die Name ich hat vergessen. :rolleyes: Låsskärm: Start: Meny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 December 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2012 Måste det vara android? De som har apple produkter då? Isåfall hade väl tråden legat i iphone forumet? ser inte alla iphones likadana ut? HtC Incredible S mit Cyanogenmod 7.2 und Golauncher mit eine tema mit die Name ich hat vergessen. :rolleyes: Låsskärm: Start: Meny: Smarrig! :) Precis fått min S3a så har inte hunnit gjort så mycke :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 Samsung galaxy s3, använder Nova Launcher. Har inte haft orken att ändra särskilt mycket men jag är rätt nöjd som jag har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Toyota Celica som låsskärm och trekanten i stockholm som bakrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 (redigerat) ser inte alla iphones likadana ut? inte min! Iphone 4s iOS 7.0 vet inte varför det blir en sådan MEGA bild! Redigerat 11 Juni 2013 av V0LFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 inte min! Iphone 4s iOS 7.0 vet inte varför det blir en sådan MEGA bild! Är det verkligen Iphone eller android fast med Iphone Theme?För jag gillar verkligen Iphones enkla ikoner, batteri status, klockan i mitten av toppen, osv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 (redigerat) Är det verkligen Iphone eller android fast med Iphone Theme?För jag gillar verkligen Iphones enkla ikoner, batteri status, klockan i mitten av toppen, osv ^^Det är nya ios designen. Min polare har det. Det har inte kommit ut än. Men man kan få tag på det. Det är Beta version. Därför inte kommit till allas ios' enheter. Redigerat 18 Juni 2013 av Epixa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2013 Det är nya ios designen. Min polare har det. Det har inte kommit ut än. Men man kan få tag på det. Det är Beta version. Därför inte kommit till allas ios' enheter.^^ Har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolan Skrivet 20 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2013 Samsung Galaxy S4, som kör stock och orootat just nu. Launcher är Nova Launcher Prime. Klockan är UCCW med ett tema vars namn jag för närvarande inte minns. Ikoner är SMPL White och kostar väl nån krona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkes0d Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 (redigerat) Samsung note surfplatta någonting 1.meny2.start3.låsskärm Redigerat 22 Juni 2013 av CynderSpyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.