loIkfezt Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Ja! Cannabis har aldrig dödat någon, så varför ska det vara förbjudet? Låt folk vara höga, era jävla sossar! Bara lyssna! OCH RÖK MER CANNABIS! <3 Tack för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Alla som röker cannabis dör, så är det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 de e GÖTT att blazea o ja har inte dött iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Gå till regeringen och säg detta. Vi är inte dom som styr landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Ja!Cannabis har aldrig dödat någon, så varför ska det vara förbjudet?Låt folk vara höga, era jävla sossar! Bara lyssna!OCH RÖK MER CANNABIS! <3Tack för mig!Däremot så blir man lika snabbtänkt som en trasig gräsklippare, när THC'et simmar runt i din hjärnkanals fettdepåer. Tror också Cannabis har dödat många bakom ratten. Sen är också rök i sig inte bra att få in i lungorna, så cancer kan förekomma där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Sen är också rök i sig inte bra att få in i lungorna, så cancer kan förekomma där.Men då är det ju inte just cannabisen som är farlig i det läget.Då måste det vara lika farligt att grilla i dålig ventilation ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Men då är det ju inte just cannabisen som är farlig i det läget.Då måste det vara lika farligt att grilla i dålig ventilation ;)Det är visserligen farligt, men inte av samma anledning som rökning. Att grilla där det är dåligt ventilerat kan leda till kolmonoxidförgiftning. Det är därför man bara grillar utomhus ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 (redigerat) Alla som röker cannabis dör, så är det bara.Om jag inte röker cannabis blir jag odödlig? Redigerat 29 December 2012 av 440 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Om jag inte röker cannabis blir jag odödlig?Har jag aldrig påstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Men då är det ju inte just cannabisen som är farlig i det läget.Då måste det vara lika farligt att grilla i dålig ventilation ;)Klart det är, många kan tycka att Cannabis inte kan ge nån abstinens, men det gör det såklart.Det är ju såklart inte det är värre än alkohol, rent skademässigt. Det är däremot inte lika lättatt tjäna pengar på Cannabis, som alkohol. Det kommer hittas sätt att göra det på, däremot inte i dagsläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Alla som röker cannabis dör, så är det bara.Korrekt. Det är vetenskapligt bevisat att 100% av de som har rökt cannabis dör. Dock är det också vetenskapligt bevisat att 100% av folk som dricker vatten dör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 2 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 röker på varrje dag ändå det spelar ingen råll om polisen säjerr att jag får eller inte gör det ända -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.