Nazar Skrivet 5 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2013 Grattis grattis :D Måste fira mina 4 år också. Blev medlem i 2009, det var längesen det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2013 (redigerat) Tack så mycket allesammans, det är klart man ska supa :) Det har varit väldigt kul att vara på detta forum i alla dessa år ska ni veta :) Redigerat 8 Februari 2013 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2013 (redigerat) Imbaaa, grattis tror jag <3 btw, skapade min första användare 2007 Redigerat 9 Februari 2013 av FuhrerOFimbaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 13 år med fuska.se/fuskarna.nu för mig i år, möjligtvis 12, men ganska säker att jag för första gången blev medlem på fuskarna.nu runt 2000 :) I vilket fall, grattis Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 Kommer inte riktigt ihåg när jag registrerade mig, men nog var det nånstans i slutet av fuskarna.nu, så jag skulle väl säga 10 eller 11 år nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 Kommer inte riktigt ihåg när jag registrerade mig, men nog var det nånstans i slutet av fuskarna.nu, så jag skulle väl säga 10 eller 11 år nu. :)Om jag inte minns fel var det nån gång runt första december 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2013 Om jag inte minns fel var det nån gång runt första december 2003.Ja det är det ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.