WASD Skrivet 10 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2013 Vad hände med nyhetsbreven? Den senaste jag fick var juni förra året och den första jag har sparat är ända från 2006. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2013 Det stämmer att det sista kom i slutet av juni. Anledningen till det beror på strul med forumet/mailservern som användes, vilket indirekt ledde till databas problem. Sedan efter sommaren så har arbetet pågått med att uppgradera IPB men även databasen och när nya Fuska lanseras så återkommer även nyhetsbrevet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2013 Jag kan knappt bärga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2013 om det någonsin händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 11 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2013 Jag kan knappt bärga mig.synd att du lär få bärga dig länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2013 om det någonsin händer.de e klart att det kommer, inom 2 veckor!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2013 om det någonsin händer.Klart det händer. admin himself sa ju det! Och alla vet att när han säger något så fixas det illa kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2013 admins ord är vår lag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.