admin Skrivet 12 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2015 Länge sen jag frågade och då utan svar, dessvärre har jag inte hittat något ställe än så: Ingen som har sett någon butik som säljer flak i Göteborg till bättre priser än styckpris ggr 24? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2015 Länge sen jag frågade och då utan svar, dessvärre har jag inte hittat något ställe än så: Ingen som har sett någon butik som säljer flak i Göteborg till bättre priser än styckpris ggr 24?Därifrån butikerna beställer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2015 Såg att Webhallen hade. Annars hittar jag inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2015 Japp hittade hos de nu.. Dock är det dyrare än att köpa styckpris på matbutiken. Perfekt vore ett flak för runt 100kr, precis som alla de andra cola-flaken brukar kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.