Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Hur kommer man till den? Försökte med m.fuska.se men det verkade inte vara rätta länken.

Gå in på sidan med mobilen sen tryck på forumet.

Redigerat av Nimrood
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gällande rankerna så kommer de att ses över. Dock är planen att låta det gå en vecka ungefär för att se hur allt därefter och då börja ta tag i förändringar ifall de fortfarande är aktuella.

 

Tänker då t.ex. på att öka synligheten mellan inläggen t.ex. Detta är något som givetvis kan göra mer kontrasterat, samtidigt tycker jag att det är rätt skönt med mindre kontraster också, då det faktiskt gör det hela enklare att läsa och skalar bort ramar och liknande. Likaså är det om avatars skall göras större eller inte. Avatar piffar ju upp stämningen lite, men hur stort fokus skall de egentligen ha i förhållande mot inläggstexten. En större avatar gör att inläggsrutan t.ex. ev får minskas, även om inte mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Forumets bredd täcker ändå bara 50% av en 1080p-skärm så det är ingen ursäkt att minska inläggsrutan. Också finns det ganska mycket vit marginal runt. Jag har inte så starka känslor kring avatarstorleken utan den kändes bra förut och den känns bra nu. Den extra ramen ogillar jag lite bara, men jag får väl anpassa mig genom att nån gång ta bort ramen på min egen bild.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gällande bredden, så tittar jag på en lösning att ta fram ett nytt skal som egentligen inte är annorlunda mer än att de skalas på bredden. Förinställt/default kommer dock detta skalet att gälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Presentationerna är det lite oklarheter kring. Men troligtvis kommer de tillbaka på ett eller annat sätt. Dvs, antingen kommer det bli som innan eller så kommer en ny lösning tas fram.

 

Angående citaten så skall jag kolla upp det. Har sett felet innan, är dock inte 100% på om det går att lösa då IPB har ändrat om i hur citaten fungerar. Dock även om gamla citat ser konstiga ut så har jag noterat att de iaf tar en tillbaka till det citerade inlägget.

 

Suicidans: Troligen kommer det att förbli som det är. Men vi får väl se vad allmänheten tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående citaten så skall jag kolla upp det. Har sett felet innan, är dock inte 100% på om det går att lösa då IPB har ändrat om i hur citaten fungerar. Dock även om gamla citat ser konstiga ut så har jag noterat att de iaf tar en tillbaka till det citerade inlägget.

Jag citerar ditt inlägg nu och koden ser inte så värst ändrad ut ifrån vad jag minns. Lite regex borde kunna lösa det utan problem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tydligen gäller det bara gamla citat. Alla nyare verkar fungera.

 

Vissa smilies, som tex :evil: fungerar inte.

 

Edit: Eller ok, hittade citat från slutet på februari som inte verkar fungera. Då vet jag inte.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Edit: Eller ok, hittade citat från slutet på februari som inte verkar fungera. Då vet jag inte.

Citat gjorda innan uppdateringen fungerar troligen inte. Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är även en bugg som gjorde att man inte kunde bli medlem sedan nya sidan lanserades åtgärdad. Tyvärr hade jag inte sett detta då felet lade sig i några andra loggar än just de jag bevakat. Men vet ni någon som haft problem med detta så kan ni ju sprida vidare att det är löst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...