Rhino Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Börjar bli så jävla trött på iTunes för det är nog det sämsta programmet någonsin. Blir så sjukt förbannad. Allt jag vill göra är att lägga in en jävla film till min iPhone 4s men det går inte! Ingenting händer! Någon som vet hur man gör? Och be mig inte kolla YouTube efter tut's. Försökt med det sen ja fick min iPhone!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Hatar också detta. Jag har för mig att jag för länge sen löste det genom att checka i något i stil med "hantera musik och video manuellt" och först därefter kan man dra över en låt eller film till listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MobyMurder Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Instämmer. Donade med det 1 timma igår natt. Någon som har en bra manual för dummies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 (redigerat) Ja, det är ganska krångligt med det för första gången. Det är lika lätt som att ladda in musik. Steg 1: Uppdatera till nyaste ITunes om det behövs. ( kan ta en liten stund att Installera ). Steg 2: Starta Itunes och gå till Musik saken som jag ringat in på bilden. Steg 3:Tryck där och då visas: Filmer osv.. då väljer du alternativet "Filmer". Steg 4: Du kommer hit. Då drar du filmen du vill ha dit. Obs' det måste vara vid formaten: MPEG-4 & Mp4 Filmen ska vara i. Annars händer det inget när man drar videon dit. Steg 5: Tryck där där jag har ringat in på bilden. Så du kan se information om din Apple enhet. Steg 6: Tryck på "Synkronisera" längst ned i högra hörnet. Så laddar den in videon i enheten. Sen är det klart gå in på videor och titta på videon du la in. // Hoppas denna guide hjälper. Redigerat 20 Mars 2013 av Nimrood 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Nimrood. Du är fan guldvärd! Helvete vad glad ja blir! TACK!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 April 2013 Rapport Dela Skrivet 26 April 2013 Ett annat tips är att ladda hem: http://www.i-funbox.com/ Funkar likadant som Itunes men lite enklare ! och du behöver till exemel inte ta bort alla gamla låtar för att lägga in nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag kan rekommendera FileExplorer som jag kör med på iPaden. Då räcker det att man delar ut en mapp på sin dator så kan man via programmet ladda ner sakerna från mappen via Wifi alternativt streama de. Sjukt smidigt och man slipper iTunes helt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag kan rekommendera FileExplorer som jag kör med på iPaden. Då räcker det att man delar ut en mapp på sin dator så kan man via programmet ladda ner sakerna från mappen via Wifi alternativt streama de. Sjukt smidigt och man slipper iTunes helt.Jag tycker Nimrood har gjort sig förtjänt av klister. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Jag tycker Nimrood har gjort sig förtjänt av klister.Tycker jag också! Admin, det är väl samma som iFunBox? Typ som, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.