derik Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi behöver bara en enda smiley till : http://smilies.jeeptalk.org/otn/sad/mecry.gif för det finns ingen som gråter .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 kan någon ge mig en länk till en smilies?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag tycker vi ska ha mer smailies http://smilies.jeeptalk.org/contrib/blackeye/AR15firing.gif cool Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 har ni sett på dom andra forumen? dom har MYCKET mera smilisar fast dom och dom e inte onödiga, dom visar också ansikts utryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 på websidorna.com finns de myki smilisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) fast vi behöver smilyes med vapen kanske man pratar om acition spel Redigerat 13 Juni 2004 av Donald Duck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 fast vi behöver smilyes med vapen kanske man pratar om acition spel ja dom som vi hade på fuskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag använder smileys för att uttrycka mej, se här (några t.ex.) <dumfråga> Men du kan väl kolla HÄR på fuska om du vill ha fusk, kan vi kolla så kan väl du! Eller med lite mer känsla: Men du kan väl kolla HÄR på fuska om du vill ha fusk,kan vi kolla så kan väl du! <_< Se vad en liten smiley kan göra :D..jag verkade lite sur i mitt t.ex. men nu verkar jag glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Men nu finns det nya ! :medieval: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 :visslar: Dom är mycket grymma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 det finns 12 nya coola :meddum: :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag tycker inte att man behöver flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.