Lynott Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 (redigerat) Eftersom det är så pass dött på den nylanserade pokersidan kan vi använda denna tråd till att planera tider då vi stiger in i texas-holdem värmen. Sitter just nu inne på GTA-bordet! Kom och utmana mig! ;-) Länk till pokern: http://www.fuska.se/poker/index/index.php Redigerat 7 April 2013 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Dåligt blandade kort admin. Blivit såhär tre rundor i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Många buggs i spelet märker man snabbt. Fixa till detta så kan det bli kanonkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Lite tråkigt också att man allid kan få mer pengar utan "straff". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Lite tråkigt också att man allid kan få mer pengar utan "straff".Hade man varit tvungen och pröjsa då man gick bankrutt skulle nog spelet dö ut snabbare än en kossa på slakteri. Lite problematisk då man både vill bibehålla ett aktivt spel samtidigt som man inte vill göra det för enkelt. Ett alternativ skulle väl kunna vara att sätta upp en high-score lista där man ser dom som har mest deg :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 En lösning skulle ju vara att man kan få x gratis poäng varje vecka om man har 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Borde finnas Russian Roulette! Eller det där man kan spela på Red Dead Redemptions med tärningarna! Hade jag kunnat Poker hade jag gärna lirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 April 2013 Rapport Dela Skrivet 15 April 2013 Roligt initiativ! Skulle gärna se en Black Jack också, kan vara bra att träna oftare innan jag spelar bort mer pengar på krogen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 April 2013 Rapport Dela Skrivet 15 April 2013 Dåligt blandade kort admin. Blivit såhär tre rundor i rad.http://i.imgur.com/v75cvJB.pngNu har jag inte kollat på det speciellt nogrannt, men bör ju vara PHP's slumpfunktioner som styr det hela. Många buggs i spelet märker man snabbt. Fixa till detta så kan det bli kanonkul!Yes! Har sett detta och kommer att ta tag i pokern lite mer under maj ev. Mycket med skola just nu samt annat viktigare som ligger före på Fuska just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MobyMurder Skrivet 8 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2013 Fanns inga motspelare. Är det någon viss tid som folk spelar poker här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 10 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2013 står endast Loading Tables Please Wait :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2013 Pga mycket buggar etc så stängs pokern ner, förmodligen för evigt. Istället så rekommenderar jag http://www.fuska.se/onlinespel/goodgame_poker som fungerar mycket bättre. Tyvärr kan man inte köra privata bord, men det finns alltid tomma bord, så bestämmer man sig för en tid och sedan så meddelar någon vilket bord i denna tråden så kan alla hoppa in på det och då blir det som ett privat bord mer eller mindre. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.