V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Tjena alla fuskare! Nu är det så att mitt AVG premium går ut om några dagar! Och jag behöver hitta en ersättare!(jag vill byta eftersom det kommer reklam efter att premium går ut & att det försvinner saker) så vilka virusprogram är det som är bäst och tar minst av datorn!? det skall gärna (helst) vara gratis! Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Avira körde jag för något år sedan och vill minnas att det inte hade någon reklam. Har ingen aning hur bra det är i jämförelse med andra gratis antivirusprogram dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Avira körde jag för något år sedan och vill minnas att det inte hade någon reklam. Har ingen aning hur bra det är i jämförelse med andra gratis antivirusprogram dock.Vet du om det tar mycket av datorn elr ngt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag använder Avast! och det funkar väldigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 (redigerat) Byt till Linux så kan du inte få virus. Annars använder jag Ad-Aware på windows. Redigerat 14 Maj 2013 av Dave37 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Finns så många olika !!!! bahh ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Jag upplevde inte avira som krävande på min dator iaf. Avast har jag också hört bra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 Malwarebytes Anti-Malware använder jag och är nöjd. Men har ju ingen anning om det är "mer krävande" eller "bättre" än något annat. Finns även andra små tools från samma tillverkare. Som till exempel checkar efter rootkits och gör det möjligt att virus-skanna ifall ett virus skulle blocka virusprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 (redigerat) Jag använder Avira som är bra bortsett från att det är reklamrutor och grejer som kommer upp hela tiden. Redigerat 14 Maj 2013 av Gudas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 (redigerat) Du vill ha Virus-program så är det ganska olagligt och antiviruset borde reagera på det. Så det är ganska svårt att komma undan med det. Redigerat 14 Maj 2013 av Nimrood 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 14 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 hmm.. blir att testa Avira då jag inte haft det tidigare, men är det för mycket reklam så försvinner det! då blir det nog malwarebytes! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2013 hmm.. blir att testa Avira då jag inte haft det tidigare, men är det för mycket reklam så försvinner det! då blir det nog malwarebytes!Malwarebytes skulle jag rekommendera. Men själv kör jag med betalt antivirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.