Fruicy Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Min katts ögon rinner rätt mycket och rätt ofta. Kan detta bero på förkylning, vad händer med katten isf?Min kompis sa nämligen att de fick avliva deras katt för att hans ögon rann för mycket vilket plågade han så han knappt kunde se.Vi ska uppsöka veterinär, hoppas jag iaf. Men vill bara ha lite information.Va inte för grovva bara, min katt vi pratar om här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Jag är absolut ingen katt expert men, allergi vid tanke om våren. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruicy Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Aha gäller det för katter också? Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 kan vara: Blockerade tårkanalerInfektionSkada i ansiktetEtt främmande föremål som fastnat i tårkanalenÄrrbildningÖverdriven slemproduktionDefekta tårkanaler från födselnIrritation i ögatInåtrullade ögonlockAllergiVirusinfektionlär dig googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Som före detta högt uppsatt medlem i den högaktade gruppen Kattgruppen skulle jag gissa på att din katt lider av pollenallergi. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruicy Skrivet 15 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 (redigerat) Har googlat föredrar bara lite mer personliga åsikter, behöver inte vara aggressiv. Kan de fortfarande få pollen? Redigerat 15 Maj 2013 av Fruicy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 Jag hoppas det löser sig med Katten och att han blir friskare ! Men det jag skulle gjort är att ta honom till djur akuten om ni ser på honom att det är för jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2013 som en kattmeister så är detta svårt att svara på, uppsök veterinär ;) ;) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Är du säker på att du inte dragit dig i drulen framför kattens tryne och råkat spilla dina familjefrön på denna stackars misses ögon? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 (redigerat) Är du säker på att du inte dragit dig i drulen framför kattens tryne och råkat spilla dina familjefrön på denna stackars misses ögon?Skulle inte tro att någon skulle vara så sjuk.Gör du så med dina katter? Redigerat 17 Maj 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Skulle inte tro att någon skulle vara så sjuk.Gör du så med dina katter?Man får hoppas på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.