V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Tjena alla fuskare igen! Jag undrar hur håller ni era rum svala/kalla!? jag själv håller på och smälter här inne! Har öppet fönster med parsiener + fläkt ! dock vet jag inte vart jag skall ställa den för att få bästa effekten! Jag hoppas ni har några tips på hur ni håller era rum kalla nu när svenska sommaren har slagit till! // tack !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Har 2 öppna fönster i varsin kant och luften strömmar igenom bra. Om det är vindstilla sätter jag en fläkt vid ena fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Jag har vant mig vid att det är 30 grader i min lägenhet. Öppnar bara fönstret när de blir för instängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Jag får inte ner värmen här heller, den är på 28.6 C nu trots att jag har korsdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Öppnar fönstret men nu för tiden kommer det ju in mygg och det är nästan varmare ute än inne och blåser inte in mycket kall luft.Om jag är varm om händerna så lägger lag dem på min dator som har rätt bra kylsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Jag löser det genom att inte vara inne på mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Har rullat ner gradinen och satt upp en filt, så att så mycket ljus ska blockas som möljligt. Det hjälper väl en aning. Men det är ju mysigt när det är 35 grader inomhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Öppet fönster + takfläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 De varmaste jag har haft är 45 eller en aning högre. Sjukt hur varmt det blir när solen ligger på och friterar mitt rum genom fönstret. Har rullat ner gradinen och satt upp en filt, så att så mycket ljus ska blockas som möljligt. Det hjälper väl en aning. Men det är ju mysigt när det är 35 grader inomhussvart filt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Well.. Nu här jag bor är iallafall sommaren slut.. Regn o moln hela dagarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Well.. Nu här jag bor är iallafall sommaren slut.. Regn o moln hela dagarna!Mja det är fotfarande varmt dock. Är datorn på blir det rätt varmt i åtminstone mitt rum iaf. Men nu kan man iaf öppna fönstret och det gör skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Mja det är fotfarande varmt dock. Är datorn på blir det rätt varmt i åtminstone mitt rum iaf. Men nu kan man iaf öppna fönstret och det gör skillnad. Min dator generar inte så mycket värme.. Men har inte spelat på länge så datorn har ju bara gått på låg varv :) Fast öppet fönster blir det svalt inne i mitt rum men när solen kommer då blir det bastu oavsett.. Och jag har förstått varför! solen ligger på mitt fönster ! så det hjälper inte att öppna fönstret, blir bara varmare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.