Proccito Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Lät fönstret vara öppet nu inatt.Vaknade upp av att jag frös och tog fram värmefilten.Så håller jag mitt rum svalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 Har alltid fönstret öppet. Brukar komma in kråkor men då får jag mat iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2013 Har en USB bordsfläckt som funkar prima + öppet fönster.Även 2 öppna fönster för att få korsdrag på riktigt varma dagar.För mig blir det att köpa en ny bordsfläckt på dreamhack! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2013 Det gör jag inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2013 Korsdrag + fläkt (när det behövs). Blir det för varmt ändå så tar jag med mig datorn ut och jobbar istället... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vladislav Skrivet 23 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2013 Hej kamrater. Inuti mitt rum i hemma är mycket kallt. För mycket hälsa. Vladislav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Jag löser det genom att bo i Luleå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Jag löser det genom att bo i Luleå. Blir det aldrig varm i leuleå? :O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 27 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2013 (redigerat) Jag har öppet ett fönster ( då inga getingar är utanför) annars så stänger jag fönstret och har öppet dörren och tar ofta pauser och stänger av datorn Redigerat 27 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 27 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2013 Jag har öppet ett fönster ( då inga getingar är utanför) annars så stänger jag fönstret och har öppet dörren och tar ofta pauser och stänger av datorn Pauser från datorn?! :O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 28 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2013 Pauser från datorn?! ja man måste ju vila emellanåt sätta spelen på paus så man orkar sitta vid datorn och spela och vara på cyberspace 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 1 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2013 ja man måste ju vila emellanåt sätta spelen på paus så man orkar sitta vid datorn och spela och vara på cyberspace Älskar ordet Cyberspace Fönster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.