V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Ps?Tror du frågar om jag använder Photoshop? japp! Olika fonts och lite layers med olika färger så kan man få det fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Den första V0LFI gillade jag, skall se om jag kan testa med den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Kan komma med fler om detta är något som skulle kunna passaTesta att byta plats på det mörka och ljusa, så att Fuska.se är ljust och /forum är mörkt, tror det blir snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Testa att byta plats på det mörka och ljusa, så att Fuska.se är ljust och /forum är mörkt, tror det blir snyggare.Mörkt ser mer Bold ut och då ser att det är standard. En regel som webbläsaren skrivit: Här ser ni V0LFI's loggo tillsammans med fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Mörkt ser mer Bold ut och då ser att det är standard. En regel som webbläsaren skrivit: Det som sticker ut och tydligt där är namnet på hemsidan, fuska.se. Men i förslaget på logo är det /forum som sticker ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Iof så tycker det är bra att Forum sticker ut i det här fallet då forumet än så länge kör sin egna design. Det framgår mer som forumet är sitt eget då och så är det just nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Jag tror ändå en variant kan vara värt att testa, bara för att tydligt se. Jag tror att kontrasten är lite väl stor mellan bakgrunden och texten om det är /forum som ska vara det ljusa, även om det inte är fult på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2013 Nya loggon uppe, annorlunda än den gamla är den iaf =) Bättre/Sämre/Lika bra? Lite ovant just nu, men tycker spontant den är bättre! Bra jobbat V0LFI hursomhelst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2013 jo det ser absolut jättebra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Tycker det vore snyggare att skippa snedsträcket, men det är ju bara mina tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Tycker det vore snyggare att skippa snedsträcket, men det är ju bara mina tankar.Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2013 Ser att du använder min bild! Kul att ni/ gillade den !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.