Zora Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 :huh: Hur klonar man pokemon? Hur blir man tjejen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag tror det inte går att klona pokemon på Crystal. Tjejen kan man bytta till när man börjar en ny gubbe så frågar dom om man vill vara kille eller tjej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 (redigerat) det ska vara riskabelt att klona på Crystal. har aldrig gjort det själv. för att få reda på hur man klonar är jag säker på att det står bland fusken. hitta en länk: >>>LÄNK<<< Redigerat 19 Oktober 2006 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Det fusket funkar bara på Guld/Silver. De rättade till det innan de släppte Kristall. Har provat att klona med Pkmn Stadium 2, och grejen är att när det halva SAVING DONT TURN OFF THE POWER... dyker upp så har bara halva informationen sparats. Informationen sparas medans det står "SAVING" och efter att hela textslingan visats upp. Så använd inte det kloningsfusket på Kristall, det är alldeles för farligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Jo,det går,men är GRYMT riskabelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 hehe jag gjorde så på min när jag hade klarat ut nästan hela ^^ va tvungen att göra en ny sparning -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag provade och det funkade. Jag lovar. Men sedan gick det sönder efter 7 gången :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Synd! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Som man bäddar får man ligga :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg