datorn12 Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Tjatja!Jag har precis börjat spela Minecraft och jag har hört att det finns något fusk som heter xray på minecraft så att man kan hitta allt lättare, man ska typ kunna se genom saker o.s.v. Jag vet tyvärr inte hur man laddar ner det och hur man fixar så att det fungerar. Någon som kan som har lust att hjälpa mig lite? :) Mvh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Xray säger du? Aldrig hört talas om! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 (redigerat) Dave är noob. Han borde skämmas. http://www.minecraftforum.net/topic/867079-152-xray-mod/ Men det är mycket roligare att spela utan. Jag lovar allt blir tråkigt när du använder det. Här är instruktioner. Redigerat 29 Maj 2013 av Gudas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datorn12 Skrivet 29 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 (redigerat) Dave är noob. Han borde skämmas. http://www.minecraftforum.net/topic/867079-152-xray-mod/ Men det är mycket roligare att spela utan. Jag lovar allt blir tråkigt när du använder det. Här är instruktioner.Tackar Blir det tråkigt så får jag nog ta bort det då. Redigerat 29 Maj 2013 av datorn12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 (redigerat) Nodus, sen x. Nodus är ett hack pack där man får massor av hack's med. Ex springa snabbt hoppa högt lägga ut 9 block eller mer i taget. Hugga supersnabbt. och mycket mer. -.- Redigerat 29 Maj 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Fuska inte. 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Vad ska du "Röntga" datorn12? 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 Tråkigt med spelare som kör med detta. Minecraft skall spelas ORIGINAL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Nodus, sen x. Nodus är ett hack pack där man får massor av hack's med. Ex springa snabbt hoppa högt lägga ut 9 block eller mer i taget. Hugga supersnabbt. och mycket mer. -.-Låter som tekkit och feed the beast Tråkigt med spelare som kör med detta. Minecraft skall spelas ORIGINAL!Man ska ha tekkit. Då blir allt lättare och svårare på samma gång. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Proccito man måste köpa minecraft då :( (multiplayer). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Proccito man måste köpa minecraft då (multiplayer).Ja det är ju självklart.Har man pengar, ska man supporta dom som gör bra saker, så dom kan göra mer saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2013 (redigerat) Det finns även texturepacks som göra de flesta block genomskinliga så man inte blir bannad på servrar med Anti-Xray.Vet dock inte om något för har itne använt det sen någon gång i Alpha Redigerat 5 Juni 2013 av FurryLover 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg