360Xbox Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Då var det dags för E3 igen. Microsoft, EA, Ubisoft, Sony och Nintendo kommer att hålla presskonferenser. Är det något speciellt som ni vill ska visas? Här är tiderna. • Microsoft - 18:30 • EA - 22:00 • Ubisoft - 00:00 (tisdag) • Sony - 03:00 (tisdag) • Nintendo - 16:00 (tisdag) Nedräkning http://www.e3countdown.com/ Streaming sidor: http://www.gametrailers.com/e3 http://www.gamespot.com/e3/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Mer information om Playstation 4 hade man gärna velat se! =) Utöver E3 så är det inga många timmar kvar till WWDC heller =) Nu lär det kanske inte bli så mycket specifika spelnyheter på WWDC, men kanske något med iOS 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Hoppas PS4 blir bättre än det nya Xbocet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Hoppas PS4 blir bättre än det nya XbocetSvårt att bli sämre. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 (redigerat) Dark Souls 2 trailern!Hype som fanRyse ser ut att vara Quick Time Event the game Redigerat 10 Juni 2013 av FurryLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Nu kollar jag inte på E3 och har ingen koll som helst på vad som visas där, men det enda spel jag drömmer om att det ska utannonseras är Half Life 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Svårt att bli sämre.Vad är det folk egentligen inte gillar med Xbox One? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Svårt att bli sämre.Vad är det folk egentligen inte gillar med Xbox One? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Jag gillade framförallt inte utseendet på den och de begränsningar man lagt in. B.la. Restriktioner med att låna spel, krav på online. Det är inget som drabbar mig, men att ha det som krav tycker jag är fel. Såg precis bilder på ps4, är det en tävling om att göra fula konsoler man har börjat med? Hörde även att det skall kosta att använda den online. Men får kolla upp det och posta en nyhet om någon timme ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Vet ni vad som händer om man inte är online varje dag?Blir konsolen bannad, och man måste köpa en ny eller hur ligger det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Vet ni vad som händer om man inte är online varje dag?Blir konsolen bannad, och man måste köpa en ny eller hur ligger det till?Du kan inte spela spel på den efter att 24 timmar har gått. Men du kan se på film och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Du kan inte spela spel på den efter att 24 timmar har gått. Men du kan se på film och sånt.Så man måste köpa ett nytt för att spela spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.