Fjeddo Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Tjena! Var nyligen på besök hos min flickväns släkt som bor i Norge och upptäckte sjukt goda norska läskedrycker. Villa var nog den bästa av dem, men även Eventyr-brus dracks i massor. Köpte med mig några flaskor av vardera hem men nu har de tagit slut. Det finns möjligtvis inte någon som vet om nån butik importerar dessa underbara drycker till Sverige? Måste säga att de smakade många gånger bättre än "vanlig" svensk läsk, men det kan ju iofs bero på att jag är lite less på det som finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Har aldrig sett dessa 2 drycker i sverige ! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Beställ på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 (redigerat) "Eventyr-brus" låter som värsta LSD-batchen. Skulle gissa att Villa är liknande Pommac. Dock är Berra bus en jävligt najs läsk i Sverige. Redigerat 26 Juni 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 (redigerat) Eventyr-Brus ser ut och låter som Julebrus. Villa smakar fruktchampagne står det, så prova några sådana. Redigerat 26 Juni 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 "Eventyr-brus" låter som värsta LSD-batchen. Skulle gissa att Villa är liknande Pommac. Dock är Berra bus en jävligt najs läsk i Sverige.Inte för jag vet vad du pratar om men ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2013 (redigerat) "Eventyr-brus" låter som värsta LSD-batchen. Skulle gissa att Villa är liknande Pommac. Dock är Berra bus en jävligt najs läsk i Sverige.Vira Blåtira är inte heller helt fel! Redigerat 28 Juni 2013 av Rhino 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Ekströms saftsoppa är inte heller helt fel! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 Hm, har inte hittat någon dryck här i Sverige som matchar dessa två. Får nog ta och leta rätt på någon sida på nätet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Det enklaste måste vara att maila tillverkaren och fråga om den finns i Sverige. http://www.ringnes.no/kontakt/Sider/kontakt.aspx (Tillverkar Eventyrsbrus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Det enklaste måste vara att maila tillverkaren och fråga om den finns i Sverige. http://www.ringnes.no/kontakt/Sider/kontakt.aspx (Tillverkar Eventyrsbrus)De har Villa där med :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2013 (redigerat) Jag har cyklat till Norge nu (260km en väg, tog 3 dagar) och kan bekräfta att Villa är mycket god. Jag har själv inte smakat på trocadero på länge (köpt en och ska göra det snart) men jag fick beskrivet att det var "som trocadero fast godare. Eventyrs brus smakade jag på men den var inte så märkvärdig. Jag ska nog prova Aass Julebrus till vintern. Edit: Dricker nu trocadero, det var väl ganska likt men inte lika bra. Redigerat 20 Juli 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.