Dave37 Skrivet 30 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2013 Jag är nyfiken, skulle någon kunna översätta texten här eller hjälpa mig att hitta texten på nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Fel ställe att fråga på tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Fel ställe att fråga på tror jag...Så det finns inga på fuska med arabisk bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 (redigerat) Det skulle ju vara om det kom in en värsta abdullah som kunde hjälpa dig. Förövrigt så har det du vill ha hjälp med inte med skola och utbildning att göra som Volfi sa Redigerat 4 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 4 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2013 Så det finns inga på fuska med arabisk bakgrund?Det tror jag inte, då alla här lever på saftsoppa.... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Är det så otänkbart att en arab skulle vara på forumen? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Hade självt hjälpt men mina arabiskakunskaper är väldigt begränsade. Mina föräldrar kan arabiska dock om det är viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Hade självt hjälpt men mina arabiskakunskaper är väldigt begränsade. Mina föräldrar kan arabiska dock om det är viktigt.viktigt och viktigt, jag har använt låten i en video och hade gärna vetat vad som sägs även om jag vet att det är en nationalistisk låt och med tanke på rytmen och tempot är det knappast något hetsande eller hatfullt, så jag är inte så jätteorolig men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2013 Det skulle ju vara om det kom in en värsta abdullah som kunde hjälpa dig.Förövrigt så har det du vill ha hjälp med inte med skola och utbildning att göra som Volfi saVarför skulle det inte kunna finnas "värsta abdullahn" här då? :oFörövrigt tror jag inte att Volfi syftade på kategorin. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 Det skulle ju vara om det kom in en värsta abdullah som kunde hjälpa dig. Förövrigt så har det du vill ha hjälp med inte med skola och utbildning att göra som Volfi saHan kanske tänkte skriva en uppsats om arabiskan, och vill använda låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 (redigerat) Annars tycker jag att språk i allmänhet bör kunna räknas som "utbildning". Jämför med om han hade frågat om t.ex. franska. Redigerat 6 Augusti 2013 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2013 Annars tycker jag att språk i allmänhet bör kunna räknas som "utbildning". Jämför med om han hade frågat om t.ex. franska.Hur menar du nu?Jag vill gärna veta hur du ser på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.