admin Skrivet 30 November 2013 Rapport Dela Skrivet 30 November 2013 Då var även årets julkalender igång! Använd denna tråden för diskussioner kring julkalendern och vad ni fått ifall ni vill dela med er av det =) Nytt för i år är att kalendern köps för FuskaMynt i FuskaMynt-affären för enbart 500 FuskaMynt. På så vis kan alla köpa sig en julkalender. Skulle man inte ha råd så kan man t.ex. skicka in 2 nyheter och 1 fusk så får man 500 FuskaMynt. De 3 första som skriver i tråden att de vill ha en julkalender får det gratis av mig också! God jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Eftersom jag är snål vill jag gärna ha en sådan där Julkalender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Inga fel på att vara snål =) En julkalender är nu skickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Jag tar gärna en också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Jag tar gärna en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Så de är nu skickade! Bjuder på ytterligare 3 julkalenderar till de 3 första som vill ha så även några får chansen nu under dagen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Så de är nu skickade! Bjuder på ytterligare 3 julkalenderar till de 3 första som vill ha så även några får chansen nu under dagen =)Då tar jag gärna en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Då var även en skickad till dig 4FJSKFJSKGJES. 2 kvar, först till kvarn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 jag tar gärna en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Jag tar gärna en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 (redigerat) Edit: Trodde inte mitt köp i affären funkade men man behövde aktivera den först förstod jag sen. Redigerat 1 December 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Då var även de 2 sista julkalendrarna skickade. Precis som WASD påpekar så måste man aktivera/använda de i FuskaMynt-affären för att de skall börja att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.