0013 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Var det inte du som hackade på oss 00? <_< kanji Jo 0013 står för 0 misstag 0 fel 1:a på nästan allt 3 i världen i SA2:B med Shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag skulle heta 0025 för 25 är mitt nummer i is hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Var det inte du som hackade på oss 00? <_< kanji Jo 0013 står för 0 misstag 0 fel 1:a på nästan allt 3 i världen i SA2:B med Shadow Jo, jag kanske ska byta namn till "Hacker"... Mohahahahahah!! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag hade hetat 0022 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag skulle hetat 0012.. ;P men för jag gillar sonic ;)... kanske ska byta, men säger inte till vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jag fick mitt namn från Star Wars filmerna och spelen så att mitt namn e Obi-Wan Kenobii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Här kommer lite namn som jag har haft Son-Pucko:Det var när jag precis hade böerjat läsa Dragonball så tyckte jag agtt Son Goku var väldigt Puckad som barn så det blev Son-Pucko Metabee:Hmm. Jag använde fantasin... Nä jag skoja ba. Men i Medabots heter Ikkis medabot Metabee Dragonfire:Drakar är bara såå coola och mitt favvo element är eld MetaDragon: Det var YoTo som blandade Metabee och Dragonfire Super Sonic: Gissa. Sonic äger! Fuzzie:Min chao i SA2B heter Fuzzie DeBug Fuzzie: Det var när jag hade lärt mig DeBug mode på Sonic3 & Knuckles+ Mitt förra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Var det du som var Son-Pucko! Dig kommer jag ihåg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Här kommer lite namn som jag har haft Son-Pucko:Det var när jag precis hade böerjat läsa Dragonball så tyckte jag agtt Son Goku var väldigt Puckad som barn så det blev Son-Pucko Metabee:Hmm. Jag använde fantasin... Nä jag skoja ba. Men i Medabots heter Ikkis medabot Metabee Dragonfire:Drakar är bara såå coola och mitt favvo element är eld MetaDragon: Det var YoTo som blandade Metabee och Dragonfire Super Sonic: Gissa. Sonic äger! Fuzzie:Min chao i SA2B heter Fuzzie DeBug Fuzzie: Det var när jag hade lärt mig DeBug mode på Sonic3 & Knuckles+ Mitt förra namn Så du är Super sonic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Har alltid hettat Rowyn och ska göra det längre fram också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 är ny här så Zapp tycker jag är lite coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Visst ja! Peppy: Det var då jag äälskade Star Fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.