Shadow of Darkness Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Och då måste väll jag dra min historia då ;) I början när jag var medlem på Fuskarna.nu (en kompis tipsade mig) då valde jag typ [email protected] och döpte mig till: Dark Ammor (tror jag) Men sen så funkade det inte att logga in med Dark Ammor Lösen: Daor (existerar inte) Då tog jag en av mina kompisars mail [email protected] och döpte mig till a lösen:sonic (existerar inte) Men det funkade inte heller ... och då blev jag riktigt förbannad så jag tog min mail adress [email protected] b lösen:b (men försök inte jag har bytt lösen) Då kom det upp en ruta som det stog Nu skickas en aktiverar mail till din mail. Då tänkte jag f*n också inte bra men sen dess har jag alltid hetat b men jag tänkte byta till B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja tycker b e snyggare än B :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 JAg bara tog något ur luften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 ja tycker b e snyggare än B :P fast jag kanske ska ändra namn hel och hållet för en del kan ju skriva:Vad gillar du mest ? A.Spel B.Fuska.se C.Musik För då svarar alla b eller B !!! Lite störande men visst jag är ju annars känd som cool-b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag gilalr musik mest av dina altenativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 jag hade ju bara en pcgamer tidning framför mej när jag registrerade mej, men så tröttnade jag på det och bad andra att hitta på ett annat.. (stor ändring, jagvet från PCgamer till Jedi Gamer. så ingen kommentar på det tack) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Diddy kom på mitt namn och jag brukar kallas det i skolan av Diddy för han och jag går i samma klass :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Bowser för att det är min favorit på mario-kart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Mitt namn = Namibias huvudstad.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag fick mitt när Från filmen SpawN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag fick min från dragonball z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag fick mitt genom att jag ville ha ett nytt namn och en avtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.