Ozoon Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då... Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 mitt namn kom jag bara på plötsligt men jag ska byta namn till ett bättre men jag säger inte vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då... Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans... På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (redigerat) Oj såg inte vad du skrev. Föresten så har jag också hört det Redigerat 19 Juni 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P Ja, hur så? Tänkte berätta hela min historia med namnen, även om jag redan berättat om mina 2 senaste.. Jocke91 - Mitt riktiga smeknamn + födelseår. Zyper - Tänkte på ordet Cyber, men så bytade jag C till Z och B till P. Salzrütter - Som jag berättade, från den tyska staden Salzgitter. Ville ha ett Ü i namnet. Windhoek - Också som jag berättade, landet Namibia's huvudstad. Tyckte det var ett bra namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag trodde du tänkte på Super Bara bytte S mot Z och u mot y Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Salzrütter - Som jag berättade, från den tyska staden Salzgitter. Ville ha ett Ü i namnet. ville bara påpeka: någon sa att ü uttalas som ett y, det är fel.tänk er en blandning mellan o och y, som ett..ehh..grottmongo.. ni vet, kort och kraftfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ü:et i mitt gamla namn uttalades iallafall som ett Y. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Ü utalas alltid som Y. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (Kanji @ 19/06-2004 09:50:39) windhoek> aha, du är Zyper... intresting...:P hette master of disaster innan. fick det från SSBM eftersom jag alltid fick det då... Bytte till Ozoon då det är både snyggare och mer praktiskt, kom på det när jag skulle göra en ny UT karaktär... har skrivit mer utförligt hur det var nånstans... På fuskarna.nu sa du något om att Ozon är en supermänniska och att du satte på ett o och sedan... Kommer inte ihåg mer... På ett annat forum sa du, Ozoon, att du ville ha ett namn med z och bara kom på ozon och zebra. Eh, hur är det? Blir förvirrad... :D ü är väl något mellan u och y... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Namnet Haggen är ett konstigt smeknamn. Det började med att jag heter Mattias Haglund och det finns två Mattias i min klass och det blir jobbigt att säga mattias för då svarar båda så dom kallar mig Haggen från Haglund :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Mitt nya namn, Triforce, fick jag av Kazen^ i min namn-tävling. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.