MrKenway97 Skrivet 12 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2014 Ja, detta kanske är en lite väl simpel och förutsägbar tråd, men vilken är eran absoluta favoritfilm? Detta gäller alla genrer, alla år osv. Jag har haft ett rätt brett filmintresse ett bra tag och sett en hel del, men det finns i mina ögon inget som slår Quentin Tarantinos mästerverk Pulp Fiction. Det komplicerade och mästerliga historieberättandet men ändå lättsamma tonen gör det till en av de enligt mig smartaste filmerna som någonsin producerats. Det kanske känns lite för obvious av mig att välja en film så högt upp på IMDBs 250 lista, men jag älskar den! När det gäller regissörer däremot är Alfred Hitchcock min favorit, mästaren av spänning själv. Men Tarantino kommer inte kort därefter. Vilken film är eran personliga favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2014 never say never är en höjdare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 12 Februari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2014 never say never är en höjdareBond-filmen eller Bieber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2014 Bond-filmen eller Bieber? Bond filmer förfan bättre action får man leta länge efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 12 Februari 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2014 Bond filmer förfan bättre action får man leta länge efterSäker på att Justin Bieber inte är en bättre actionfilm? Hehe ;) Nae, men back to topic! Vilken är eran favoritfilm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2014 Zeitgeist: Moving Forward Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2014 lilla jönsson ligan : kornflakes kuppen eller kanske monsters incs 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2014 The italian stallion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 14 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2014 Har en hel del favoritfilmer men den som jag främst har fastnat för är väl A clockwork orange Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2015 Nyckeln till frihet är riktigt bra! Annars så håller jag Star Wars-filmerna (de gamla) och Sagan om ringen-filmerna högt. En annan favorit som det är dags att se igen snart är The Dark Knight :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 23 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2015 Svårt att bara nämna en när det finns så många bra.. Donnie Darko, The Usual Suspects, The Big Lebowski, American Psycho, Silence of the Lambs..Dessa är de jag kommer på just nu men det finns givetvis en massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Belissima72 Skrivet 8 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2016 Säker på att Justin Bieber inte är en bättre actionfilm? Hehe ;) Nae, men back to topic! Vilken är eran favoritfilm?Jag har varit en filmoman!! Jag har nog sett allt eller inget!! Men min favoritfilm kommer alltid vara Fast and Furious filmerna.Jag älskar allt som har med motorfordon och action att göra. :D :D fastän jag är tjej!!Men jag har även en annan favvofilm,och dessa är dansfilmer såsom Step up mfl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.