Harold Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Jag kan väl inte ha fel ifall jag ansåg att jag hade rätt, menokej då.Vet inte vad du försökte säga där men jag vet en sak: Du hade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Har de ändrat det då, eller har det alltid varit så?Man har väl samma prov samtidigt när man har ett Nationelt prov?I nian gör man det samtidigt men det kan vara antingen biologi, fysik eller kemi i NO. Tror att det kan vara olika på olika skolor i SO också, är dock inte helt säker på det. I övriga ämnen är det ju dock samma prov för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 (redigerat) NVM Redigerat 8 April 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 April 2014 Rapport Dela Skrivet 8 April 2014 Vet inte vad du försökte säga där men jag vet en sak: Du hade fel. Jag har tittat närmare på Proccitos inlägg, rådfrågat kända kärnfysiker och socialdemokrater, och de är alla eniga. Han har faktiskt fel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 I nian gör man det samtidigt men det kan vara antingen biologi, fysik eller kemi i NO. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 April 2014 Rapport Dela Skrivet 9 April 2014 Jag har tittat närmare på Proccitos inlägg, rådfrågat kända kärnfysiker och socialdemokrater, och de är alla eniga. Han har faktiskt fel.Ja okej.Jag får väl ta mig och mitt fel till wikipedia så mitt fel blir rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.