admin Skrivet 11 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2014 Då är det semestertider och det märks på sidan med lägre aktivitet än vanligt. Var har ni varit eller var ska ni åka? Själv har jag varit i Grekland, men det var i Juni. Var drygt en vecka i Aten och hade det gött. Framöver är det dåligt med planer på resefronten, men det är likabra då det är en del jobb att göra inte minst på Fuska. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2014 Var i Göteborg förra veckan, och kom precis hem från stockholms skärgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2014 Funderar på att åka till Umeå för att hälsa på en kompis, men jag har inte riktigt pengar för det.Annars har jag inte planerat någonting alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2014 Jag ska inte åka någonstans som planerat, det finns så mycket att göra i Götet och när solen steker så kan man knappast klaga. Tänkte tipsa om ett ganska nystartat, skitbra forum där man kan få tips och hjälp med att hitta superbilliga resor. Men jag kommer inte ihåg adressen och den finns inte på Crona Web. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Juli 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2014 Jag ska inte åka någonstans som planerat, det finns så mycket att göra i Götet och när solen steker så kan man knappast klaga. Tänkte tipsa om ett ganska nystartat, skitbra forum där man kan få tips och hjälp med att hitta superbilliga resor. Men jag kommer inte ihåg adressen och den finns inte på Crona Web. http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/sad.png www.flygzon.se tänker du nog på! Ontopic: Ja Göteborg är just nu rätt vettigt http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2014 www.flygzon.se tänker du nog på! Ontopic: Ja Göteborg är just nu rätt vettigt Göteborg är så jävla stort. Hur fan är det trevligt?Det enda vettiga som finns i Göteborg är Universeum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2014 Göteborg är så jävla stort. Hur fan är det trevligt?Det enda vettiga som finns i Göteborg är Universeum.Glöm inte ankorna i slottsskogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 13 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2014 Jag åker till Estland och Finland idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 13 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2014 Det blir en rutt fram och tillbaks från K-Holm till Flen! mer bjuder inte plånkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 13 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2014 Yo yo yo, kom hem från Stockholm igår. Senare i sommar bär det av till Kroatien! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2014 Yo yo yo, kom hem från Stockholm igår. Senare i sommar bär det av till Kroatien!Då bör du hälsa på släkten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2014 Jag ska till Göttlaborg i veckan för att kolla på brorsan i Gothia samt ta ett par pilsner på en väl utvald krog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.