Hoppa till innehåll

Åldersgränser...


Xade

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

men asså dom har ju åldersgränser för att man inte ska bli typ helt förstört om man typ ser värsta skräckfilmen! så man för ju skylla sig själv om man smygar in på nån film från typ arton år!

jag menar ju det! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag har en kompis som typ bara ser på barnförbjudna filmer! Det har han gjort sen han var typ 4 år!

dem flesta spelar ju också såna spel som man egentligen inte skule få!som vc t.ex.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag o de andra tjejerna i klassen skulle se en film från 15 år på bio, men lyckades glömma bort att det kunde va bra att kunna bevisa sin ålder... en av oss hade pass med sig, men det gick inte så bra...

men det ordnade sig, vi lyckades övertala dem. :)

Ps. vi ljög inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag o de andra tjejerna i klassen skulle se en film från 15 år på bio, men lyckades glömma bort att det kunde va bra att kunna bevisa sin ålder... en av oss hade pass med sig, men det gick inte så bra...

men det ordnade sig, vi lyckades övertala dem. :)

Ps. vi ljög inte.

Det är bra!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Jag o de andra tjejerna i klassen skulle se en film från 15 år på bio, men lyckades glömma bort att det kunde va bra att kunna bevisa sin ålder... en av oss hade pass med sig, men det gick inte så bra...

men det ordnade sig, vi lyckades övertala dem. :)

Ps. vi ljög inte.

hur lyckades ni med det?! ;)

 

1600:e inlägg!!! :lol: B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag får titta på vad jag vill, och jag får göra vad jag vill, men åldersgränser är inte satta för att förbjuda, utan för att inte små barn ska bli påverkade, eftersom små barn blir lättare påvärkade av omgivningen än vad en mer utvecklad hjärna kan, tillexempel jag vet vad som är rätt och vad som är fel men en som inte har varit med om så mycket vet inte det och då kanske han/hon får en annan syn på allt genom att titta på turtels eller något.

 

bara en sak från min tid som barn, då för typ 10 år sedan, mycket länge sedan altså då dom flesta här på forumet inte ens va påtänkta av sina föreldrar, så gick en TV serie som jag tror har börjat igen, darkwing duck(tror det hete så) alla barn titta på det. och många många barn vart "störda" av att se på det så det sluta med att det var tvungen att sluta sändas, eftersom han sprang omkring och slogs och många barn apa efter. så det är därför åldersgräns finns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...