Hoppa till innehåll

Roliga Historier

Ratchet

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan
(Ruffy @ 26/05-2004 22:07:27)

En Tonårings budord heter den som du skrev Baranoi och här kommer hela:

1) Du skall icke smyga ut medan dina föräldrar sover. (Varför vänta så länge?)

2) Du skall icke ljuga för dina föräldrar...(bara förvränga sanningen något)

3) Du skall icke stjäla från Ica. (Konsum har ett större urval)

4) Du skall icke bli arresterad för vandalism. (Total förstörelse har större effekt.)

5) Du skall icke stjäla från dina föräldrar.. (Alla vet ju att mormor har mer pengar.)

6) Du skall icke hoppa in i slagsmål. (Bara starta dem.)

7) Du skall icke skolka från matematiken. (Skippa hela dagen istället.)

8) Du skall icke vara ute och festa var helgdag... (det finns ju fem vardagar också.)

9) Du skall icke sno cyklar... (ta en bil)

10)Du skall icke hjälpa gamla damer över vägen. (Lämna dem bara i mitten)

Hittade du dem på Hogwarts.nu ?

jag har sett dem där sen typ 1 år tillbax ;)

Nej jag har inte tagit den från hoggy... Jag hittade den på en sida! Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var en norrman och en svensk som krockade och så började de gräla om vems fel det var! Till slut fick svensken nog, tog fram en krita och en slägga och så målade han en linje och sa: - Om du går över den här linjen så slår jag ihjäl dig! Sen tog han släggan och slog sönder normannens bil. När det bara var kaffeved kvar av bilen så tittade han upp för att se norrmannens min, men normannen stod där och skrattade!

- Vad skrattar du åt? frågade svensken!

- Jo, sa normannen. - Medan du slog sönder min bil så har jag gått över linjen 4 gånger!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Bin laden, Goerge Bush, och saddam satt och hade möte!

så fes nån så tittade alla på Bin laden så sa han

- Det var inte jag, det var inte jag.

Så fortsatte mötet så fes nån igen så sa George bush!

- Bin La Den (Bin laden om man sätter ihop det)

Haha den va bra :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bin laden, Goerge Bush, och saddam satt och hade möte!

så fes nån så tittade alla på Bin laden så sa han

- Det var inte jag, det var inte jag.

Så fortsatte mötet så fes nån igen så sa George bush!

- Bin La Den (Bin laden om man sätter ihop det)

Den var grym! Redigerat av Ruffy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gör man om en blondin kastar en handgranat på en?

Svar:Man drar ut sprinten och kastar tillbaka.

20 saker man ska göra på BIO

01. Gör roliga skuggfigurer mot duken.

02. Köp en påse popcorn, kasta dem på folk. Om de ser dig, kasta hela påsen med ett föraktfullt vrål.

03. Se till att din mobiltelfon är på. Om den ringer, anklaga din granne. Blir du ändå upptäckt, säg att du blivit utsatt för en komplott.

04. Ställ dig upp i stolen och stagediva. Gärna mot pensionärer.

05. Rapa din granne i örat. Säg "Det var bara en försmak" med väsande röst och försök imitera ett par koögon.

06. Säg efter varenda replik i filmen. Efter en stund, härma alla ljudeffekter också.

07. Om de kör bil på filmen, vråla "Önönönönönönönön!!!" så högt du kan och volta runt i din stol.

08. Ta med din tama iller på bion. Se till att den smiter.

09. Ta med ett vattengevär, spring fram framför duken och skjut på allt och alla. Även dig själv.

10. Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt)

11. Ta med dig en grill och ordna korvförsäljning i salongen. Annonsera gärna med röksignaler. Om du får ont om kunder, prata högt och ljudligt genom hela filmen om hur god din korv är.

12. Låtsas onanera till eftertexterna, låt så högt du kan. Om någon frågar vad du gör, mumla mellan sammanbitna tänder att du minsann också har rätt till ett privatliv.

13. Plocka upp allt som ligger på golvet. Ät upp det och säg "Mmmmmm...!". Klappa dig själv på magen och lämna salongen i triumf.

14. Smuggla in en huligantuta till bion. Tuta regelbundet.

15. Låtsas få en hjärtattack. När sjukvårdarna kommer, ge dem varsin smällkyss och kuta därifrån.

16. Gå mitt i sommaren. Sjung "I´m dreaming of a white christmas" med din finaste sångröst. Efter en stund, övergå till "Stilla natt". Rör dig själv till tårar och storgrina genom resten av filmen.

17. Ta med målarutrustning. Tapetsera över filmduken med randiga tapeter mitt under pågånde filmvisning.

18. Ta med lite ved. Klä av dig naken och gör upp en liten brasa i salongen. Klaga hela tiden på att det är så j*vla kallt.

19. Headbanga till bakgrundsmusiken. Mot slutet, banga med hela kroppen.

20. Gå in och ta plats tidigt. När nån håller på att sätta sig bredvid dig, vråla "SITT INTE DÄR, JAG HAR BAJSAT DÄR!" så högt du kan. Ta kort på personens min.

Redigerat av Fierce Diety
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GRYM! Den här då:

Vem kom på steppdansen?

Svar: En nio barns familj med bara en toalett! :lol:

Det var en gång en bonde som köppte 2 hästar, men han kunde inte skilja på dem så han frågade sin granne om hjälp!

- Klipp den ene lite i örat. sa grannen och det gjorde bonden men den ander fastnade med örat i taggtråd och fick ett jack i örat den med! När grannen fick reda på det sa han:

- Klipp av svansen på den ene, och det gjorde bonden men de två hästarna hamnade i slagsmål och svansen på den andre gick av! När grannen fick veta det sa han:

- Mät mankelhöjden på dem då! Inga hästar har samma mankelhöjd!

Detta gjorde bonden och dagen efter kom han springande till grannen och sa: - Det funkade! Det skiljde 25 centimeter mellan den svarta och den vita hästen! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...