Mr. Fusion Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Har aldrig och tänker aldrig. säger du nu ja.. va går du i 1? 5 kanske? vänta till högstadiet och gymnastiet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag har ALDRIG skolkat och tänkerALDRIG göra det för man missar mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Jag har ALDRIG skolkat och tänkerALDRIG göra det för man missar mycket. Som mig, har och kommer inte att skoloka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Det är så j*vl* onödigt att skolka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2004 Håller med, kommer aldrig att göra det... Det är inte precis som att lärarna kommer att älska en efter det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 Någon i vår klass skolkar när han får lust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 men min kompis skolkade på jumpan amen Jumpa är en lektion för att kunna få bra Kondition styrka snabbhet smidighet uttålig het fast vi får bara i 8:an och 9:an betyg så vi behöver inte vara rädda.jag ska aldrig mer skolka jag missade HISTORIA och matte det behöver man väl kunna.jag fick göra 2 landskap i helgen också därför i 1 lekition måste man göra 1 landskap o vi skulle göra 1 i läxa då hade jag inte tagit med mig den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 29 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2004 jag har aldrig skolkat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har aldrig skolkat. Jag kommer aldrig att skolka. Skolkningen påverkar livet jättemycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) har skolkat en hel dag en gång.... det var när vår klass skulle åka till coca-cola fabriken och jag och mina kompisar hällde smutsigt vatten på en tjej som var as ochyst mot oss och då fick vi inte följa med och skulle istället komma till skolan och läsa en hel dag och då skolkade jag och mina kompisar :lol: :lol: :lol: Redigerat 3 Juni 2004 av sanji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 har skolkat en hel dag en gång.... det var när vår klass skulle åka till coca-cola fabriken och jag och mina kompisar hällde smutsigt vatten på en tjej som var as ochyst mot oss och då fick vi inte följa med och skulle istället komma till skolan och läsa en hel dag och då skolkade jag och mina kompisar :lol: :lol: :lol: Ja, det kan man ju förstå. Det är ju inget roligt att sitta i skolan och läsa en hel dag. Fast vissa kanske tycker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Inte jag i alla fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg