Scones Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 (Omega @ 30/05-2004 10:23:55) ja brukar ha hängbrallor, nån märkeströja, kjedjor, ja lite sånt... Du kanske menar disco? :P Nä, de e exaxt va ja brukar ha på mej på bal o sånt...de e mycke roligare! annars ser man typ ut som alla andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ta först en rosa skjorta under, sedan vita byxor och kavaj och vit hatt, sedan tar du en fet guldkedja och hänger runt halsen och mycket ringar och armband! Allt behöver inte vara guld, inget faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 tycker kavaj är bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ta på dig en fin shorta och svarta byxor och en kavaj och en hög hatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Du behöver inte ha en speciel prydnad gå som vanligt bara kläderna är rena så går det bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Ta på dig en fin shorta och svarta byxor och en kavaj och en hög hatt. Du vet bäst! :D Du är ju tjej, så att du vet ju vad som är snyggast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 du ska gå som du trivs i, själv ska jag också på sådan "skit" och kommer då gå i Myggjagare(amerkanska dojer) avkliptna jeans, en T-shirt som det står rövskägg på, och sedan en jeans jacka med avklipta ärmer :P sedan kanske jag kammar mig, om jag får tid över. testa detta jag lovar antagligen blir du hatad eller så blir du en legend! jag kommer defentift bli legend :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Rövskägg? Mysko... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg