Hoppa till innehåll

Om Man Får En Varning.

Rekommendera inlägg

hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???

Asså kan du sluta hacka upp dej på det? Snälla nån jag tyckte att gubben inte blev så fin om man hade såna där blixtar.. jag kanske tog till fel ordval...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm jag fick 4 varnig för att omega förolämpa avetaren visst är det mystisk men det undra jag är att bli man varnad om man säger till en att sluta säga fulaord till avetaren man har eller???

Det var ju hans tävling så han får väl skriva vad han känner(om han inte skriver nåt dumt förstås)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Omega @ 30/05-2004 11:07:35)

Asså kan du sluta hacka upp dej på det? Snälla nån jag tyckte att gubben inte blev så fin om man hade såna där blixtar.. jag kanske tog till fel ordval...

Hur såg den ut då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Får man fem varningar blir man avstängd från sidan för ALLTID!

man kan bli det fast ibland blir man avstängd en viss tid 6 månader blev avstängd utan anledning.fast bara för man skriver 2031 inlägg får man då en varning eller ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...