Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) vem vet... dt kanske kommer sk*t rolig special film me kalle Redigerat 31 Maj 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 tror det hela dagen då kommer det vara filmer med kalle-anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Jag har de ska fira det med en timme kalle serier och gamla klasiker hela den veckan kalle anka fyller år och till er som inte har Disney Channel det är helt rolig igår visade de en film som heter Toy Story 2 och förigår Oliver och gänget och de har visat många roliga filmer t.ex Lilo & Stitch Experiment 629, Lejonkungen, Mulan... Redigerat 31 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 (redigerat) Stitch e experiment 625 :P Redigerat 31 Maj 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Stitch e experiment 625 :P Nej, 626. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Hej är det nån som ska se den stora dagen när kalle-anka blir 70 år den har snart funnits från 1934-2004 dem kommer vissa många klassika filmer och klassika filmerna från 80-talet när han har sin nebb som en GÅS jag ska se alla dagar från 2-9 jihoho GRATTIS KALLE-ANKA :) tackar det var snält och gratulera mig hehe :P :lol: :D :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Min kompis har Disney channel jippie! Men jag har läst nånstans att Svarte-Petter kom före Musse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 vart har du läst det ? Musse pigg var det första men svarte petter kom ju tillsamans med LÅNGBEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Kan inte missa det men jag har inte disney channel. vart visar dom det Live och vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 dem visar det bara i disneychannel men dem firar också i KALLE-ANKA & C:O när man prenumerar senast 2 juni då får man 1 dvd film jag har gjort det ska få en dvd film och det kommer bara kosta 99 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 jag har prenumerat sen 2001 jag får jubeleums dvd grattis!!! DEN KOMMER NESTA VECKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 alla som prenumerar får nästa vecka en dvd film JIHOOO . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.