Gäst Donald Duck Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 admin varför kan du inte ta bort köp & sälj forumet när vi inte behöver den iriterannde att se de röda jag tror altid att det har blivit ett nytt svar eller inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 admin varför kan du inte ta bort köp & sälj forumet när vi inte behöver den iriterannde att se de röda jag tror altid att det har blivit ett nytt svar eller inlägg Han ska låsa den skrev han har jag för mig....................Den kommer nog eventuellt försvinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Det ska försvinna om 2-3 veckor har han ju sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 admin varför kan du inte ta bort köp & sälj forumet när vi inte behöver den iriterannde att se de röda jag tror altid att det har blivit ett nytt svar eller inlägg så irreterande e det väl inte? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag tycker det är snyggt med en sån där röd sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Jag tycker det är snyggt med en sån där röd sak tycker jag med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Det är ganska bra, om någon som inte har varit här på länge så behöver dom inte leta efter forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Vad är det för något som är snyggt med en sådan sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Den komer ju att gå bort..Men jag kan inte säga att den är snygg, men inte heller att den är irriterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Den är lite annorlunda att ha en röd prick istället för en blå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 snyggt eller inte, den kommer tas bort snart. That's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Kan vi inte byta färger typ 1 gång i veckan på de där forumsprickarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.