kkthxbye Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 kan man rösta flera gånger ?? när man loggar in kan man rösta varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Värkar så, jag har röstat massor med gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Nepp ! bara 1 gång per fråga .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 varför kommer den upp igen då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Det är väl 1 röst / dator. Jag har röstat 2ggr. Men jag satt vid två olika datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag har också kunnat rösta flera gånger men jag har inte gjort det!men varför e det så? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag, bara en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag tycker också det är konstigt men jag brukar bara rösta en gång en då!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag kan bara en gång per dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 jag tror jag vet varför det händer också så på mig fast min íp ändras varje gång jag stänger av datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag kan bara rösta en gång per fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag kan bara rösta en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.