Rex92 Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 låter kul att träffa kändisar men ja skulle aldrig drömma om att sjung på vatten festivalen den 3/6-04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 1 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Varför inte då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 ja tappar jämt rösten när ja står på sen. när ja säger alltid menar ja alltid därför spelar ja alltid instrument istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Varför inte då???? Det är ju pinsamt, om man inte är bra på det, och om man har scenskräck. Inge kul att sjunga helt enkelt... Inför publik alltså. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D har du bra röst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19) Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D har du bra röst då? Varför skulle han ställa upp med dålig röst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (Master_Link @ 01/06-2004 19:14:51) (Silver Star @ 01/06-2004 19:11:19) Jag ska sjunga på vatten festivalen i motala den 3 juli!!!!! det ska bli så kul och träffa alla kändusar som bandet sweet och så vidare!!!! Vad vi ska sjunga är alla Grease låtar!!!! :D har du bra röst då? Varför skulle han ställa upp med dålig röst? för att ingen har sakt till honom att han sjunger dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag kanske är efter men:Vad är vatten festivalen? en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Precis vad är det förnågot?? Grattis Rex92! ja har redan svarat på dt här ;) en festival vid vattnet, tror ja iaf, där d avfyrar sk*t många raketer och massa folk uppträder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.