SlippinG Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja sidan blev randig och blå :blink: har det blivit så för någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Randing nej? Den kanske laddade samtidigt om du använde scrollen eller drog ner till botten av sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja kanske det? men jag lät den stå ett tag för jag kollar på tv samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Kanske bara ett litet fel, har det hänt någon mer gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nej bara en så jag får hoppas på att det bara var tillfälligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det har aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nej bara en så jag får hoppas på att det bara var tillfälligt :) Jag tror inte var tidsbegränsat utan ett snabbt fel som går bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Det har aldrig hänt mig Inte mig heller B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Det har hänt mig ca. 4gånger. Men då drog jag ner på sidan. Det var ju inte heller denna sida det hände på. Lite olika. Redigerat 2 Juni 2004 av Jonte The Winner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Der händer när sidan laddar och man drar neråt med scrollen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Der händer när sidan laddar och man drar neråt med scrollen samtidigt. ok. Men sånt händer ju rätt ofta. Det var nog det som var problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Der händer när sidan laddar och man drar neråt med scrollen samtidigt. Scroll?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.