Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Så hät många medlemar är det i klubben nu.Vi är 16 stycken i klubben Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1)(Sekreterare NYH) ps2_boy (1) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7)(Sekreterare) Silver Star (0) Rowyn (0) Orson (0) Finaly_Man (0) DanneStorm (0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Vad bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Sk*t bra!Det går uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja vill bli medlem i din klubb. Jag har aldrig stulit några poäng, och tänker aldrig göra det. Dessutom vet jag inte hur man stjäl heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) Ännu mer medlemar Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1)(Sekreterare NYH) ps2_boy (1) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7)(Sekreterare) Silver Star (0) Rowyn (0) Orson (0) Finaly_Man (0) DanneStorm (0) Jonte The Winner (0) Redigerat 4 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 oh, herregud! det blir till att börja skicka nyheter nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 5 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Japp Jedi Gamer! Jag och Sanji har kommit fram til att Finaly_Man har stulit en eller två gånger så jag sätter dit en etta att han har stulit för han har ju i minus poäng... Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1)(Sekreterare NYH) ps2_boy (1) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7)(Sekreterare) Silver Star (0) Rowyn (0) Orson (0) Finaly_Man (1) DanneStorm (0) Jonte The Winner (0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag vill gå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 Jag vill gå med hur många gånger har du stulit poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 En tror jag någon gång i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 En tror jag någon gång i början. ;) du kan kanske skicka dina överflödiga poäng till Fierce Diety ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 (redigerat) Förlåt Fierce Diety om jag bytar så ofta men jag vill vara med igen är det ok?, jag vet att jag inte kan ta emot medeande längre men det gör inget. Redigerat 5 Juni 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.