Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Dragon_66:Har du försökt att stjäla poäng förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Master_Link:Nu diskuterar jag och Sanji om vi ska ha två Sekreterare MED. Men du kanske vill bara ta emot frågorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Master_Link är Sekreterare Mr Fusk är Sekreterare MED VIK(MED VIK Betyder Medlemar och viktiga medelanden. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2)(Sekreterare) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Har ni frågor ställ de till mig via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Master_Link är skreterare och ni ska skicka frågorna till honom/henne via PM. Mr Fusk är Sekreterare MED VIK han tar emot medlemarna som kommer via PM och lägger ut viktiga medelanden till medlemarna om ni vill bli medlemar och jag inte är i online så skicka ett PM till Mr Fusk så fixar han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 jag skickar 500p nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 ääähh jag är också med :) Jag skickar 2000 snart till dig Elle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Rowyn:Har du försökt att stjäla poäng någongång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 hur mycket poäng har vvi nu i banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Nej jag har aldrig gjort det Elle... Varför skulle jag annars bli medlem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Vi har 3760p på banken Jippie det börgar gå upp!Det börgar bli många som hjälper till Master_Link Jedi Gamer Mr Fusk star wars Har jag missat någon?Som har skickat poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 3 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Här är alla medlemar idag och nu måset jag logga ut för jag ska till skolan snabbt som attans. Fierce Diety (1)(Ledare) Sanji (0)(HedersMedlem) Star Wars (2) Sonic (0) R4nG5 (1) sonic02 (0) Jedi Gamer (1) ps2_boy (1) Master_Link (2)(Sekreterare) MR Fusk (1)(Sekreterare MED VIK) Ruffy (5) Metal OverLord (7) Silver Star (0) Rowyn (0) Jippie mitt 600 ande inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.