Gäst Frooz Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Om ni slår igäl en fluga eller liknande och den fortfarande lever då brukar dom flästa trampa på dem... Men jag fick bara tanken vad ont det skulle göra om det kom en som var 100 gånger så stor och slog meg så jag börja lida sen så blivit trampad på av en fot som väger 10000 ton ( känndes det som ) tänka bara ajjjjjj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 skulle göra ont som ba f*n.ajajajajaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) ja dt skulle göra ont, då skulle dt ju nästan inte finnas ett enda helt ben i kroppen. Redigerat 2 Juni 2004 av Star Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 de skulle inte finnas något ben i kroppen.alla skulle va söndersmulade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag gör ändå det men det händer aldrig att en fluga kommer på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ok, bra att veta, onödig tråd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag gör ändå det men det händer aldrig att en fluga kommer på mig dt e ju skälv klar den e för liten du skulle aldrig märka dt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag gör det det inte men om t.ex en geting sticker mig då dödar jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja dödar den innan den stiker mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har känslor för alla kryp , djur och allting :D så jag dödar de inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja dödar den innan den stiker mej. Ibland ser jag inte den jag jagade en gång en geting sen stack den mig på hakan så jag hade lust att den skulle bli mosad av 100000 ton. ARghhhh :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 skonar alla utom myggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.