Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 skonar alla utom myggen ja skonar inget småkryp, dt såg du idag lr hur sonic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 japp,men den flydde fältet ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har känslor för alla kryp , djur och allting :D så jag dödar de inte ... till och med myggen?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja hatar alla smådjur. tar sönder myrstackar hela tiden. P.S ja fattar varför dt e så synd om myrstackarD.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Om ni slår igäl en fluga eller liknande och den fortfarande lever då brukar dom flästa trampa på dem... Men jag fick bara tanken vad ont det skulle göra om det kom en som var 100 gånger så stor och slog meg så jag börja lida sen så blivit trampad på av en fot som väger 10000 ton ( känndes det som ) tänka bara ajjjjjj ibland kan man tycka synd om dem men dem e så irreterande! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Skonar alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Skonar alla... Jag med men om de sticker mig så skonar jag inte dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Hehe. Jag skonar dom ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 det krypet som jag hatar mässt e: MYGG!!! HATAR DEM!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (ps2_boy @ 02/06-2004 17:25:49) Jag har känslor för alla kryp , djur och allting :D så jag dödar de inte ... till och med myggen?? :unsure: JAPP! Vad är bäst , ett helt liv och att det ska klia lite på dig eller att den ska dö så att det inte kliar :D ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag tror faktiskt inte att det gör så himla ont, eller, jo, visst gör det ont. Det är självklart men inte så ont som vi skulle tyckt och någo som skulle vara mega mycket större än oss skulle trampa på oss.. Nu menar jag inte att flugor inte har några känslor utan att deras kropp är uppbyggda på ett annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Man är lite död då om man blir krossad så mycket ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.