Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 160
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet
ja tror faktist att de inte kommer att bli nån Xenon........
Varför tror du inte det? Jag bryr mig inte om det kommer eller inte. Jag kommer fortsätta att hålla på med Gamecube.
Skrivet

jahap de måste ju bli världens bästa tv-spels konsol genom tiderna om de bästa företaget på att tillverka tv-spel och de bästa företaget på tecknik sammarbetar

Skrivet

Jag köper det om det finns eller kommer ett SSBM till det som man kan möta varandra på. Typ om man har ett namn så kan man möta någon från en annan stad. Det hade varit häftigt.

Skrivet

PS kommer ha nån skans dem ska ju göra PS3

HAHA vad säger ni nu den kommer ha dröm grafik

Skrivet

MEN.... gomorron vilken nyhet föresten är det ju SONY som tillverkar PS det finns inte ett företag som heter PS

Gäst PatrikDenStore
Skrivet

PS3 må få dröm grafik, men tänk om Xenon skulle komma, en konsol som både Microsoft och Nintendo tillverkat tillsammans, så om du säger att PS3 må få dröm grafik så tror jag att Xenon kommer få en fantastisk dröm grafik lr nåt liknande.

Skrivet

playstation suger samma kommer playstation3 också göra men gamecube har bra grafik och x-box med och sony e själva alltså kommer xenon ha dubbel så bra grafik. :lol: hahahaha hejdå sony team :lol: :lol: :lol: :lol:
  • Skapa ny...