SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 shit nu blev jag nyfiken på vad det kan vara :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 kanske president :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 eller så kanske admin bara sa det så alla ska skriva som dårar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag hoppas det heter legend Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja legend är ett bra namn! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag sa inte att det finns 1 till,men det finns det ;) Admin sa det,men säger inget om den =/ Jag tror nog inte det. Om man kollar på topp 10. Så kan inte du få högre. Du har redan den högsta ranken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 04/06-2004 15:59:59) Jag sa inte att det finns 1 till,men det finns det ;) Admin sa det,men säger inget om den =/ Jag tror nog inte det. Om man kollar på topp 10. Så kan inte du få högre. Du har redan den högsta ranken. Nej det kommer en till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 hmm det kan nog vara admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) hmm det kan nog vara adminDet är knappast Admin som blir nästa rank. <_< Tänk efter lite. Admin startade upp det här forumet. Därför är han Admin. Det kommer inte att vara Admin kan jag säga. Någonting i stil med Legend blir det troligen om det finns flera ranker. Redigerat 4 Juni 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (redigerat) (Jonte The Winner @ 04/06-2004 15:59:59) Jag sa inte att det finns 1 till,men det finns det ;) Admin sa det,men säger inget om den =/ Jag tror nog inte det. Om man kollar på topp 10. Så kan inte du få högre. Du har redan den högsta ranken. Det kommer 1 till.. ..t ex när det var det högsta där,så var det 6 st prickar.. Och nu är det 8,så det ommer 1 till,admin sa t.o.m det ;) 6000 inlägg =D Redigerat 4 Juni 2004 av Ruffy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 men tänk moderator ^_^ om det inte är det så hur bli man moderator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 men tänk moderator ^_^ om det inte är det så hur bli man moderator Admin gör troligen bara folk han känner till mods. Så om du inte känner Admin lär det bli svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg