Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tror,ej det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag har hört en massa såna ryckten. men vet ej vad jag ska säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Jag har hört rykten om att han som spelar mr bean skall spela voldermort i harry potter 4:an jag tycker att det blir hemskt. allt kommer att bli komisk Menar du Rowan Atkinsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jepp,han menar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master_Chao Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Det tror jag inte att han gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tro på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 vadå`? tro på bara jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 men det tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tror knappast de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Han Voldemort? du måste skämta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Ja ytot inte på de, men de skulle va väldigt komiskt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.